مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 تیر 1395 ساعت 10:252016-07-10اقتصادي

"کاهش قیمت تمام شده پول در بانک سپه"


بانک سپه ضابطه مند و منضبط با عملکرد حرفه ای و هدفمند خود قیمت تمام شده پول را از 22 درصد به 18 درصد کاهش داد.

- مشاور عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی بر کاربردی بودن برنامه راهبردی بانک سپه تأکید کرد و اظهار داشت: بانک سپه یکی از با برنامه ترین و منضبط ترین بانک های کشور به شمار می رود که در راستای اهداف تبیین شده توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین اهداف کلان دولت گام بر می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکتر مجتبی لشکر بلوکی مشاورعالی وزیرامور اقتصادی و دارایی در جلسه پایش سندراهبردی بانک سپه ضمن بیان مطلب فوق گفت: سبستم بانکی نقش حیاتی و اثرگذار در تحقق اهداف کلان اقتصادی دولت دارد لذا علمکرد این بخش اقتصادی بسیار با اهمیت و حساس است.

* چقازردی: قیمت تمام شده پول را در بانک سپه از 22 به 18 درصد کاهش دادیممحمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه نیز در این جلسه با بیان اینکه بانک سپه کنار دولت برای تحقق اهداف کلان اقتصادی است، اظهار داشت: برنامه راهبردی بانک سپه در راستای تحقق اهداف تعریف شده از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی و دولت محترم تدبیر و امید است.

رییس هیات مدیره بانک سپه گفت: بانک سپه ضابطه مند و منضبط با عملکرد حرفه ای و هدفمند خود قیمت تمام شده پول را از 22 درصد به 18 درصد کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

"کاهش قیمت تمام شده پول در بانک سپه"

"کاهش قیمت تمام شده پول در بانک سپه"